With every special kiss..

SE HIT!
Ni som ville köpa några av de kläder som ni sagt
att ni var intresserade av. Kontakta mig på
[email protected] så jag får erat namn och
adress och kan skicka dem.¨

Det var bla. Myströjan från vera. Leopard koftan, 2 par skor, en vit
sommarklänning och en blommig fodralklänning från GT.


OBS! Jag skrev fel hotmail förrut. Nu är det ändrat och detta är den rätta.

Skrivet av: Cornelia

la till dej på msn, lite frågor om kläderna

2009-04-06 - 21:12:24
Blogg: http://cwiman.blogg.se/
Skrivet av: Amanda

Jag tänkte höra om man vill köpa ett par skor men de visar sig att dom är förstora/försmå går de bra att skicka tillbaka dom då??

2009-04-07 - 07:29:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0