You and me?

Hello darlings!
Nu har jag hämtade mina underbara pjucks på posten.
Dom är underbara och från Anne Michelle.
Jag fick även hem mig lite gott till tv-myset.
Jag antar att ni vill se dem? så här kommer bilder.





Xoxo/F

Skrivet av: Tina

Skitfina pjäser!

Men hur kul skulle du tycka att det nu var om jag nu gick in på samma sida och köpte precis lika dana? Inte så kul att ha nya, fina och speciella skor längre då va?

Tummar vi på att inte se ut som tvillingar i framtiden?

Puss och kram, ring i helgen.

2009-04-20 - 20:46:16
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: elin

hej vad har du för löshår? vars beställer du ifrån?

färgar du det så du får den färg du har nu?!

2009-04-20 - 20:59:02

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0