-

:) om strange feelings:
när ska du avslöja vem den mystiska mannen du var förälskad i då? ;)
Även om jag skulle kunna berätta, så skulle jag aldrig göra det.

  Victoria - om Förresten..:
Var är andra hälften då?
I flyttlådor.


Victoria(; om Baby I can feel your Halo.:
Hur mycket kostar tandblekning och vart har du köpt den? :)
Det är varierande och man betar hem den från tradera.

♥ om Röda naglar & ramlösa, kärlek.:
Jag har en fråga och de är hur du bloggar genom din iphone?
För jag har också en, men jag vet inte hur man får in bilder i inlägget :S

Puss & kram
/ ida forsberg♥

Nej, jag bloggar från min lilla dator :)

sara om Röda naglar & ramlösa, kärlek.:
hejhej:P undrar om du tjänar pengar på din blogg pga av alla dina läsare :P
Jag tjänar pengar om jag vill. Men då måste jag annonsera och det orkar jag inte.

Anonym om I'm still free fallin':
får vem som helst komma och titta ? :)
Jo, alla fick komma. Men det har tyvärr redan varit.



 


Skrivet av: mrs.x

mr.x är simon?!

2009-08-27 - 13:43:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0