Desiree fick tårta i ansiktet?

Jag som många andra läser nog bloggar och ser då att det är så att bloggaren, Desiree fått en tårta slängd i ansiktet på sig. Min åsikt är att, hur motbjudande du än tycker en människa är, eller hur mycket du hatar någon så är det inte okej att förödmjuka någon sådär, på allmän plats inför flera hundra människor. Jag tycker det är skamligt att dagens ungdommar uppträder så när dom antingen känner ett hot jämtemot en annan individ, eller helt enkelt ogillar någon.

Från min vistelse i luleå tog jag lärdom av hur man ska uppträda om man har någonting ouppklarat med en annan människa. Våld löser definitivt ingenting, men det vet nog redan dom flesta. Och det jag egentligen undrar är vad hon gjort som förtjänar att bli så illa behandlad? Okej att hon driver en framgångsrik blogg, men ingenting, absolut INGENTING gör det rätt att behandla en annan människa så pågrund av dess framgång. Det sägs att avundsjuka är den finaste komplimangen man kan få, men från avundsjuka så kommer det mycket ont.

Istället för att vara avundsjuka på varandra så kan vi väl gotta oss i att någon annan har det bra. Att en annan människa har lyckats, oavsett vad. Jag tycker det är fel att vi ska sänka varandra pågrund av att vi inte har det någon annan har. Alla har sina speciella ting, oavsett vad det gäller. pengar, en framgångsrik blogg, snygga kläder, popularitet, ingenting gör det rätt att behandla en människa med mindre respekt, som att den vore mindre värd. Vad vi alla måste komma ihåg är att vi får sota för dom misstag vi gör & är vi elaka mot någon så slår det bara tillbaka på oss själva i slutändan.

Jag finner ingen anledning till att känna avundsjuka eftersom jag har lärt mig att acceptera att mitt liv är såhär, och det blir så bra som jag gör det till. Allting hänger på dig som människa, vill du förändra, kan bara DU göra det!


Vad tycker ni?


Skrivet av: Ela

Bara det att hennes blogg är komplett värdelöst och kolla på henne. Vill bara börja gråta, hon ser hemsk ut.



2009-08-13 - 15:30:26
Skrivet av: ♥ Emelie Berglund ♥

vad spelar de för roll om hennes blogg är värdelös? Om hon ser hemsk ut? Blir frusterad, väx upp!



Håller med dig F!

2009-08-13 - 15:37:06
Skrivet av: MELL - DOMZ

hon ser hemsk ut

men aja CARE, hennes problem

såg videon btw

fanns två

och ne man behöver inte slänga tårta, omoget

2009-08-13 - 15:49:53
Blogg: http://shaunidomz.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Du ovanför mig: Om hon nu ser så hemsk ut, tror du att hon blir vackrare med en tårta i ansiktet eller? Knappast! Är hennes blogg verkligen så komplett värdelös som du säger? Jag har svårt att tro att du faktist tycker det i och med att du måste ju ha läst den fler än en gång för att ha fått den uppfattningen. Kan ju också vara så att hon, som många andra kända blondinbloggerskor, har målat upp en bild av sig själv på bloggen, ett alterego. Och det är personer som du som gör att hon tjänar pengar på det, för det är ni som retar er på henne och besöker bloggen i hopp om att hitta något att störa er på, men hon tjänar pengar på sina besökare... Marknadsföring kallas det! Sen är det faktist som Felice säger, OAVSETT vad man tycker om någon annan så rättfärdigar INGENTING hur man tror att man kan behandla folk... Vissa borde växa upp och se allvaret i sina handlingar... För ingen gärning går ostraffad!

2009-08-13 - 16:06:34
Skrivet av: marre

vad är det dessies blogg heter?

2009-08-13 - 16:40:59
Blogg: http://marrema.blogg.se/
Skrivet av: Ela

Om vi säger så här, det var ju inte precis oväntat att något sådant där skulle hända.

2009-08-13 - 16:50:49
Skrivet av: Malin

Nej, det är inte okej att kasta en tårta på någon bara för att du råkar ogilla den personen men samtidigt tycker jag inte heller att det är okej att hänga ut människor på sin blogg. Något fröken Nilsson gör ganska ofta. Jag tycker nästan att hon får skylla sig själv.

2009-08-13 - 18:37:48
Skrivet av: Ellen

Tycker du har helt rätt. Man ska behandla varandra med respekt och även om man hatar människor kan man ju försöka iallafal. Jag fattar verkligen inte hur folk uppfostrar sina barn idag..

2009-08-13 - 20:41:40
Blogg: http://rainoverme.blogg.se/
Skrivet av: Desiree

den där tjejen förtjänar typ sjutton tårtor i ansiktet...

2009-08-25 - 18:25:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0