Even the best falls down sometimes.

2009-05-05

Vad är det som händer med mig? mitt hjärta? Jag känner kärlek, även fast kärleken är så långt bort. Jag tror att någonstans, jag hoppas, att jag fortfarande bara är kär i kärleken, men när vill denna känsla försvinna? Jag måste sluta förnerka det faktum att det bultande röda fortfarande känner någonting, men varför?

Är det för att jag faktiskt tagit detta misstag själv?.. Men jag var ju inte ensam, det var två galna, kärleksfulla, sviniga, vackra och egocentriska människor som spelade samma match. Så många gånger var vi nära målet, men så fort någon av oss närmade det så var det som att vi tacklade ut varandra, mitt på planen och hamnade mitt i ingenstans.

Det var bara att ställa sig upp, börja om, börja att springa igen och hoppas på att vi skulle få samma goda chans om att nå det målet, men kanske ska vi låta det förgågna var där det hör hemma, men hur ska man nå det framtida om man fortfarande lever kvar i det förflutna?


Skrivet av: Anonym

Vart försvann alla dina fina rubriker? Du brukade ju ha låååånga och bra rubriker

2009-08-07 - 00:41:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0