Kärlek eller förnekelse?

Är det äkta kärlek eller förnekelse när man vägrar släppa taget? eller är det, de undermedvetna som vägrar låta en sluta tänka på en galen men underbar tonårsförälskelse? Är det förnekelse att vägra inse att man är delaktig till uppgörelsen om att fortsätta drömma och aldrig låta drömmarna bli verklighet? Men jag fick verklighet och nöjde mig inte.

Är det bara skrämmande kärlek? eller förnekar jag fortfarande det faktum att jag lät något så underbart flyga iväg med vinden? Jag har låtit det passera mig, men drömmer fortfarande, tänker fortfarande och fortfarande så pirrar det i min mage bara av blotta syn på hans kropp och ansikte.

Att fortfarande kunna föreställa sig hur fingertopparna glider nerför ryggen och se hur håret på armarna stiger av passion och njutning. Att fortfarande komma ihåg lukten som gjorde en fullkomligt knäsvag, som fortfarande gör.

Att fortfarande komma ihåg hur det kändes att bli viskad underbara ord, tyst, stillsamt, men fortfarande underbart.

Jag kommer aldrig mer våga bli kär!


Skrivet av: Angelica

Samma här, kommer aldrig mer våga bli kär eller lita på en kille igen, men jag vill inte heller bli kvar ensam kvar medans han går vidare och skaffar sig nytt liv och nya minnen med sin nya tjej, jag kommer aldrig våga släppa taget om han och jag kommer aldrig våga bli kär igen :(

för rädslan för att få sitt hjärta krossat igen är stor, mycket stor, håller du med mig stumpan? ;)

2009-08-03 - 02:54:07
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag känner igen mig otroligt mycket. kärleken är inte lätt.

2009-08-04 - 16:45:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0