Mysig kväll med BFF.

Kvällen har jag spenderat med angelica, min fina vän. Först åt vi middag på max & tog sedan en fika på nodo. Det har varit en perfekt tisdag, lovely.

The look of today:




ser ut som att jag har silikon läppar, hehe.





vegmål

Underbaring.




XOXO


Skrivet av: Angelica

Osminkad tjej dära! ;D

2009-08-04 - 22:21:01
Skrivet av: Angelica

snyggingar ;)

2009-08-04 - 22:33:56
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: elin

vilken fin outfit du hade, vart är kläderna köpta?

tacksam för svar.



Måste bara säga att din blogg är otrolig!

2009-08-05 - 18:24:02

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0