pinsamt

Jag hittade just världens pinsammaste bild, jag vill lägga ut den, men kan inte, det vore bara grymt. Åh! det pirrar i min mage.....


Skrivet av: carolina

såg dig på stan för någon dag sen, diggar dig och din still sjukt mycket :-) Är även imponerad över din blogg och hur långt du kommit med den osv, läser den typ varje dag (A) har hört mycket rykten om dig, och det är sjukt fel att folk dömmer sig sådär utan att känna dig. Vet ju inte hur du är, men du verkar då grymt snäll osv. Lyssnar inte på rykten, eller - dom som är bra lyssnar jag ju på! Men det dåliga är oftast bara skitsnack och sånt lyssnar inte jag på :-)

2009-08-03 - 23:15:04
Blogg: http://carolinahartman.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0