Romantic

Anonym om Max och nodo.:
Vart jobbar du?
Jag jobbar med dans, eftersom jag ska dansa för kungen och drottningen den 22 augusti.

Anonym om En sån där, dålig dag.:
vad handlar boken om?
Den handlar om Maggie som alltid varit en "duktig flicka" aldrig gjort några misstag, bra jobb, man och det perfekta livet. Men hon bryter mönstret och flyttar till hollywood och lever utanför gränserna med galna kändisfester, hon träffar även den mystiska troy och gör saker hon aldrig vågat drömma om.

Anonym om broken wings:
lite udda fråga kankske men: vad är det för bröd du äter?
Crisp'n light

carolina om pinsamt:
såg dig på stan för någon dag sen, diggar dig och din still sjukt mycket :-) Är även imponerad över din blogg och hur långt du kommit med den osv, läser den typ varje dag (A) har hört mycket rykten om dig, och det är sjukt fel att folk dömmer sig sådär utan att känna dig. Vet ju inte hur du är, men du verkar då grymt snäll osv. Lyssnar inte på rykten, eller - dom som är bra lyssnar jag ju på! Men det dåliga är oftast bara skitsnack och sånt lyssnar inte jag på :-)

Tack så mycket! Och du verkar som en klok människa som lyssnar på din egen instinkt, istället för att lyssna på andra, du ska veta att jag uppskattar det jättejätte mycket. Kram på dig!

Anonym om I want to hear your voice and feel your body close to mine.:
vart har du din Iphone då..?
Den håller på att uppgraderas, endast det nyaste;)

Anonym om bump in the road:
Ja men det är precis det jag menar, man ska inte döma folk på förhand, man ska lära känna dom före man dömer och kritiserar dom.Jag tycker att folk borde se upp till dig istället för att klanka ner på dig, du vågar ju då vara dig själv. Hur många är det som klarar det egentligen? Det finns många som låtsas vara någon dom inte är bara för att bli mer omtyckt, men kom ihåg det slår alltid tillbaka i slutändan. Hoppas vi kan ses någon gång:)
Ha det bra Felice. Fortsätt som du gör. " Keep up with the good work"

Absolut, jag håller med dig, men ibland så tror folk det dom vill tro för att själv kunna känna sig bättre och säkrare som människa. Jag är mig själv och jag skulle inte vilja vara någon annan, jag är stolt över mig själv och det hoppas jag du med är. För det är inte alla som vågar stå upp och ha en åsikt, du som många andra gör min dag genom dessa fina kommentarer! =) Tack.

Skrivet av: Anonym

Eftersom att vi är så lika personer så varför inte träffas någon dag? Jag älskar att träffa nya människor som har ett realistiskt perspektiv på livet och dess med och motgångar. Jag tror att du vet vem jag är redan, men ska ändå passa på att berätta att jag är inte en sådan människa som river mina egna principer bara för andra, jag tror det jag tror och det kan ingen ändra, jag fattar min egen uppfattning om folk och lyssnar inte på allt andra säger eftersom jag själv tycker det är jävligt lågt och omoget att gå och sprida saker om någon bara för att se bättre ut själv. Jag är nöjd med mig själv och mitt liv och ingen annan kan någonsin riva mina murar eller åsikter. Jag viker mig inte för någon. Det bör ingen göra, jag önskar att alla kunde börja lära sig lite förnuft och dom bör lära sig att älska sig själv för annars kan dom heller inte älska någon annan, jag tycker synd om er som snackar skit om felice bara för att hon är nöjd med sig själv och den hon är. Hon är en stark person. Be nice ;) Tjing hör av dig Felice 073-8115980

2009-08-08 - 19:35:37

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0