Viva la diva

Hey!
Nu är jag hemma från en lång och jobbig dag. Vi har varit ute i pitsund och repat på scenen, samt ätit lunch i Piteå havsbads restaurang. Efter att vi var klara åkte jag in till stan och valde mig en ny plattång.


Angie och Rosie

I restaurangen var kaffemaskinen poppis!

Rosie var en av dom..

Min nya straight and curl tång!

XOXO


Skrivet av: Anonym

Skulle behöva en själv. var köpte du den och vad kostade den?

2009-08-19 - 18:21:08
Skrivet av: Anonym

hur tycker du att den funkar? är de svårt att få till snygga lockar med den? svara gärna så jag vet om den är värd att köpa:)

2009-08-19 - 20:29:36
Skrivet av: Anonym

Sen kan du väl berätta om den är bra? :)

2009-08-22 - 17:57:01

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0