Back in your heart - MJ

Aloha!

Har precis kommit hem från skutt, har varit där med V och umgåtts lite med honom och Mikaela. Sedan på vägen så fick vi för oss en idé om att göra vincent blind, och sagt och gjort så drog vi ner mössan och jag fick agera "Ledare" Jag kan säga utan tvekan att jag inte är någon bra sån, vi höll på att halka ett antal gånger så att han fick kasta sig över och hålla om mig, höll även på att leda in honom i en container, haha, fail. Nu ska jag koka nudlar och sova underbart gott! Har världens energi och måste nog varva ned med en film eller något.

 

Dagens outfit:




ADIOS!


Skrivet av: p

snygg tjej!

2009-12-09 - 02:11:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0