never let it fade away..

Hej finisar!
Tänkte berätta lite om den underbara gårdagen som innehöll en god middag på östernspärla, filmhyrning, mys och vindrickande. Dock så råkade vi hoppa på fel buss påvägen hem till malmudden, men jag tar på mig skulden helt och hållet, haha. Sen nu på morgonen har vi bara busat, legat och prata, ätit gårdagens godisrester och sen var det dags för mig att börja packa inför piteå vistelsen.

Nu är jag hemma i piteå hos mamma, hann även förbi stan idag för att köpa storasysters julklapp, I hope she likes it. Ikväll har vi haft lilla julafton, som ni kan se i inlägget under.





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0