Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd.

Oj, vilken dålig uppdatering det varit från mitt håll,Skärpning!
Jag har varit stressad och inte haft tid och det har gett mig
olika biverkningar. Så igår somnade jag klockan halv 9 vilket
var välbehövligt. Hade tänkt lägga upp lite bilder från i helgen.
Jag och sara hade en alldeles galen kväll.Eller hela helgen
var galen.Men lördagen iallafall, så åkte vi till anders på svartudden
där det var grabbfest. Vi spelade ölspelet några omgångar och drog
sedan in till stan till oppe där det var fest.Jag hade en rolig kväll och
somnade gott men vaknade tidigt,bark. Dagen efter låg vi och såg
film allihopa.Och sedan åkte jag hem,packade och nu är jag hos
daddycool.


innan golden

mums




sara och stefan.

henke,sabri och anders.

stefan.

Xoxo/F




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0