Bitch isn't right.

Idag är jag en riktig bitch och det kan nog bero på att
jag just kom till mamma.Hade kunnat stanna hos pappa
hur länge som helst för där får man iallafall lite frihet
och får vara ifred någon gång. Anledningen till att jag är
sur är för att det inte fanns någon mat i kylskåpet
typ eftersom hon förväntat mig sent ikväll.
Ge mig mat, jag är hungrig och då blir jag en bitch.



Xoxo/F

Skrivet av: Marre

hej vad heter den där paulina på hennes blogg? svara gärna på bdb där jag heter Maarrreeee eller så kan du skicka ett e-post marre[email protected].. är så nyfiken på att läsa den :P

2009-02-01 - 17:47:35
Skrivet av: Melissa

paulinas blogg heter: paulinadanielsson.blogg.se :)

2009-02-01 - 18:00:38
Blogg: http://hortobagyi.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Om du slutar tigga pengar av din mamma för att shoppa upp dom direkt så kanske din mamma har råd med att hålla kylskåpet fullt. Din mamma är ju tvingad att ge dig pengar när du ber om det, för vi alla vet ju hur du blir när du inte får som du vill....

2009-02-01 - 19:50:44
Skrivet av: Jakob

Du kasnke är lite bortskämd ;P

2009-02-01 - 20:16:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0