Dead and gone - T.I

Jag som skulle bada men glömde ju självklart bort det.
Så när jag kommer på, fuck jag har glömt badvattnet så förväntar
jag mig vattenskadan i badrummet.Men ohno, precis i tid för att
svämma över badkaret så stänger jag av.Puuuh, det var nära
ögat.Håller på att koka kaffe(vilket jag inte tycker om) bara för
att kunna orka hålla mig vaken med mitt arbete hela natten.


det hära är en av anledningar till varför de är dåligt med att vara stressad.
Man glömmer bort massor med andrqa saker.

Kaffekokaren har timer,puuh.

Xoxo/F

Skrivet av: tina

duktig du är! jag kan inte ens koka makaroner, eller potatis. jag kan möjligtvis göra te i micron (Y)

2009-02-09 - 22:05:07
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Anonym

testa mjölk istället, mycket godare. kaffelatté ;)

2009-02-09 - 23:43:01

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0