Desperate for changing,searching for truth.

Ligger nu i sängen och försöker hjälpa angelica med
användarnamn.Middagen var iallafall underbar och jag
är sjukt mätt.Vad ska ni göra ikväll?



Ge mig en städerska tack!

Xoxo/F

Skrivet av: lina den friterade kycklingen

oh jag kan gärna städa, som du kanske vet så älskar jag att städa! hihi

2009-02-03 - 22:36:29
Skrivet av: Anonym

du är ju rik! köp en! tack hejdå!

2009-02-03 - 22:41:48
Skrivet av: Rohan

Tack för din kommentar tidigare :)

Kul att du gillar idén, jag gillar din blogg och skulle gärna vilja låna bilder och tipsa om din om det är okej för dig.



Förresten vore en egen städerska perfekt här med hehe.

2009-02-03 - 23:10:52
Blogg: http://rohans.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0