I just try to find my way back home, home to your heart.

Nu dunkas det dead and gone och har inte kommit mig lång
på "egna tankar och resonemang" jag skulle göra vad som helst
ivärlden för att slippa gör detta en gång till.Till och med betala någon
för att skriva det åt mig.Så nu förstår ni att jag är en aning less.


yes,i made it.


Mr.crocco. Min kille för kvällen ;)

Pixie och jag!
När jag har för lite fritid brukar det sluta såhär.... att jag helt enkelt
tar kort på mig själv.Egoistisk som jag är brukar det sluta med ganska så
många. Oj, nu får jag sluta avslöja dessa "störiga" hemligheter.

Xoxo/F

Skrivet av: ewelina

Gud vilket häftigt kök! :O

Gillar din blogg jättemycket!

2009-02-12 - 07:41:13
Blogg: http://ewelna.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0