I know by the end of tonight i wouldn't miss you at all.

Nu är rummet skinande och rent. Visst det blingar inte som en diamant(än)
men det får ordnas.Det var en bra dag,jag,sissi och mattias gick och åt
på subland till lunch.Lika gott som alltid gick vi därifrån med mättade
magar och hade solotid (träna på våra danssolon). Dessvärre har jag
kört fast så jag ska försöka träna mer improvisation. Fick tillbaka
min boklogg och jag fick vg och hon sa att jag var sjukt nära Mvg
så det kändes grymt tråkigt. Men hey,bättre än IG? :)




mattias

yun



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Kan inte du ta kort på din garderob? , du har ju så mkt kläder ;);)

2009-02-04 - 18:48:17
Skrivet av: Anonym

Har du räknat ut hur mycket du skulle kunna spara om du åt på skolan någon gång ibland?

Så himla hemsk mat är det ju faktiskt inte. Räkna någon gång så får du se att du lär bli chockad. Du kan ju köpa något roligare för de pengarna istället! just a tip!

2009-02-04 - 20:57:59
Skrivet av: JUDITH! :)

här vart de fint :)

2009-02-04 - 21:29:15
Blogg: http://http:/judithgrahn.blogg.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0