I know that after tonight you and me could not be something other then shadows.

Sitter just nu i datasalen och har mitt favoritämne svenska.
Jag älskar att spekulera,disskutera och fördjupa sig i olika
ämnen.Just nu håller vi på med olika tidsepoker och jag valde
renässansen för jag vill arbeta om William Shakespeare.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för typ av arbete eftersom man
varken får göra en planch också var det något annat liknande.
Funderar starkt på att göra en powerpoint presentation.
Men vad tycker ni? har ni några förslag?


Romeo och Julia.

Xoxo/F

Skrivet av: JONNA

sv: haha okej :)

2009-02-04 - 16:29:04
Blogg: http://joonnaak.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Nej men du ska ju göra en teater. Kanske en dock teater om HANS liv, inte spela en av hans pjäser. Vi gjorde en teater om en författare och fick jätte bra omdömmen och betyg =)

Lycka till.

2009-02-04 - 17:05:39
Skrivet av: amanda

powerpoint funkar alltid =)

2009-02-04 - 17:22:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0