I'm not the one to blame,it's you.There's no sense in playing games.

Vilken bra dag det varit.Först nationellaprov som gick alldeles
super och efter det en slapp XLL(extra lång lektion) som inte
alls var lång utan varade i 1h.Efter det gick jag med A på stan
vi tog en snabbtripp hem till mig och åt varmamackor och
sen fortsatte jag min runda fast med annat sällskap.
Jens,emma och tina.Jag lyckades fynda mig en tröja,diadem och
ett spray-bronzer. Vi fikade även på nodo och jag fick min
efterlängtade chai latté.Nu är jag äntligen hemma och ska
ta mig en lång och efterlängtad dusch.




filmen var inte bra så jag sysselsatte mig med annat....

som detta.

utforskar mackan? man vet aldrig vad för galenskaper som pågår i mitt kök.

the love of my life.

Sockersöta emma.

mitt supersöta diadem.

och en chinos-tröja.

mitt spray-bronzer som ni kommer få en liten utvärdering
på senare när den är testad.

Xoxo/F



Skrivet av: frida

älska chicha [stavning?] hhaha (a) iaf så har du skit snygg och bra blogg :D

2009-02-06 - 14:22:49
Blogg: http://fridalj.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Chinos-tröja??? heter det så? trodde det var skilda saker.

2009-02-06 - 20:22:45
Skrivet av: felice - totally delicious

Jag kallade den det eftersom den passar bra till chinos.

2009-02-06 - 20:26:51
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0