It's simple,it's clear. You're not Mr.right.

Jag sitter nu i datasalen och har svenska lektion.
Det är jag,william och evelina som ska arbeta om
renässansen men jag valde shakespeare som
mitt centrum arbete. Jag tror vi är ganska överens
om att göra en powerpoint presentation.
Och jag kan berätta för er alla som klagar över
reklamen på bloggen.Jag har blivit kontaktad av
vissa företag eftersom min blogg bara växer och
om ni inte känner för att läsa för att ni är avundsjuka
pga. någon annans framgång så gör inte det.
Och gratismakeup är ingen sida jag tjänar pengar på
utan det var bara ett tips för er alla att kunna tjäna hem
presentkort GRATIS.Nu har jag inte tid mer, back to work.

Ge mig min Romeo. Och när jag dör,
Ta honom och skär ut honom i små stjärnor
Så gör han himlens ansikte så fint
Så alla blir förälskade i natten
Och glömmer bort att dyrka solens glans.   W.shakespeare



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

du kommer typ börja tjäna pengar på din blogg=)

2009-02-06 - 15:50:58

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0