Lars Winnerbäck & Miss Li - om du lämnade mig nu.

Kom hem för ett tag sen men jag och A verkade
fastna på golvet i hallen. Men vi har då haft ett trevligt
samtal om massa olika saker.Vi hade nationellaprov
idag och det gick bra. Blev sjukt glad när jag fick
höra att vårat inlämningsarbete är flyttat till måndag.
Ikväll ska jag laga middag med M och mysa.
Behöver även träna på min engelskaläxa.

underbara sol,stanna.

Jag fick ett hjärta igår, men det går inte att få bort.ÖDET! not,haha

min fina teckning som jag gjorde till samuel syns dessvärre inte.
Den vart skapligt fin dock.

baby

Xoxo/F

Skrivet av: Linnea

ååååh, så fina bilder!

och jättttttesnygg blogg ! skitsnygg design!

hhhugs <3

2009-02-03 - 17:49:57
Blogg: http://princessbling.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0