Million lovers gonna make me fly..

Nu är jag hemma från en lång men bra skoldag. Till lunch
gick vi och hämtade mat och för min del blev det fläskfilé med
stekt potatis, supergott. Efter skolan gick jag på stan för att
Kolla OBS. Men kom hem med några påsar. Och i dom var
det bla, underkläder, rouge, linne och lacktights.


Dagens outfit.

I love the sun.


mums

Redovisning av Filip, Elin och Martin.

Jag hittade coola brills.

Men dessa var nog coolare. Och dom är från GT.

välbehövligt med strumpbyxor från kappahl.

rouge från h&m

Söta underkläder från h&m

Linne från cubus.

Lacktights från cubus.

Xoxo/F

Skrivet av: carro

Hur mkt kostade linnet?=)

2009-02-25 - 21:09:59
Blogg: http://caroliinakarlsson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

storlek 38/44 på tights som ändå töjer ut sig? Du påstod att du hade näst minsta storleken på jeans, hur går detta ihop?

2009-02-26 - 11:27:15
Skrivet av: Anonym

wow.. varför så stor storlek på tajts?

36 är ju nog stort :o

2009-02-26 - 18:10:29
Skrivet av: Anonym

Är det svårt att skilja mellan tights och strumpbyxor?? Nä

2009-02-28 - 10:19:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0