miss pink.

Idag är jag en riktig pinklady.Tog på mig min rosa mjukisdress
eftersom dagen kommer bestå av bara plugg.
Är dock sjukt trött, så jag ska försöka göra en tidig kväll ikväll.




Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Skulle inte du sluta med godis i två månader? Har för mig att det var ett av dina nyårslöften. Jag tänkte också sluta, men det går bara inte. Men varför ska man ge upp något som är så underbart?? Jag tror det är bra för hummöret och lyckokännslan att äta godis =D

Vad är ditt favorit godis?

2009-02-03 - 12:55:44
Skrivet av: killenmedskillen

boobilicious

2009-02-03 - 14:53:59
Skrivet av: hanna

vad mysig! Var har du köpt den?

2009-02-04 - 15:22:14
Blogg: http://halshammar.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0