Plugga på ditt sätt!

Jo, nu är det dax för mig att ta tag i det här med pluggandet.
Och försöka göra det så roligt som möjligt. När jag väl har kommit
igång så går det superbra men då är saken den att jag bara måste
vara snabbare på att komma igång med saker. Var motiverad och
ha mål. Det gör att det blir roligare att plugga när man har någonting
att se fram emot. Som nu tex, jag har tänt mitt rum fullt av ljus och spelar
svagt av mina favoritlåtar.Sitter inlindad i mitt täcke i min stol och ska börja
skriva om islam.Känner mig mer motiverad än någonsin, och det är min egen
förtjänst.Man kan faktiskt peppa sig själv, tro att man klarar allting för man kan
om man bara vill.Jag kan,jag vill,jag vågar.




Xoxo/F

Skrivet av: Lottski

Helt rätt inställning gumman!!

2009-02-10 - 22:35:05
Skrivet av: anna

Varför gör du aldrig mellanrum efter punkten? Det är irriterande.

2009-02-11 - 17:04:09
Skrivet av: Tina

Jadu anna, (som egentligen inte är ditt riktiga namn) det är livets stora fråga, varför gör hon aldrig det? En riktig jävla nöt. Ska vi fundera på det tillsammans, du och jag annapanna?

2009-02-11 - 19:41:26
Blogg: http://www.hortlund.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0