Talk too me, throw the ball back. I've been here before there is no turning back.Talk to me just tell it like it is.

Dagen har varit bra och vi kommer verkligen bra överens nu
i dansklassen. Vi har börjat med slutproduktionen redan och det
är ett stort framsteg. Ingen som gapar och skriker och det är ännu
bättre. På XLL idag hade vi matte tyvärr. Dock gick jag och angelica på
stan och åt lunch efter det var gröt. Hämtade min glitterklänning för
morgondagen och såg även att jag fått hem min chic tidning.
Är ensam hemma hela kvällen ända tills imorgon, så om någon vill göra
mig sällskap, så gärna:) håller på med middagen nu och det blir något
väldigt simpelt eftersom jag inte vill skapa brand.







Xoxo/F


Skrivet av: angelica

du var tvungen att lägga ut den bilden?^^

2009-02-26 - 20:22:23
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0