warwick avenue.

Gårdagen var fullkomligt galen fast en nykter sådan för
min del.Men lika bra var väl det efter det hemskheter
som hände. Allt började med ett nodobesök beståendes
av 7 tjejer.Vi drack våra chai lattes,kaffe,choklad m.m
och begav oss sedan till grabbfest hos knort. Efter en
timme eller så gick vi hem till tommy som också hade
grabbfest. Vi shootade,dansade,spelade wii och hade
riktigt roligt. När vi var klara där gick vi till sunes och
här börjar kvällens minnesvärda historia.Vi träffar en kille
som promt ska bjuda oss på mat.Så han beställer in
14 skrovmål(helt onödigt) och det kastas mat och hade
sig vilket jag tyckte var extremt pinsamt och omoget.Sedan
bjussade han taxi hem till hortlax åt T och sen åkte jag hem.



Tommys whiterussian.

hille,t och ?


sedan gifte jag mig med någon okänd. hehe

? och söta hille.


kryddet

räddningen för kvällen.

Xoxo/F


Skrivet av: tina

bra att du lägger ut kort där man ser ut som en bratwursttysk. h1h1h1h1hh1h1h............

2009-02-07 - 23:58:30
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: hille

haha vem är pojken jag håller hand med, mitt minne är obefintligt ? dessutom såg man ju sjukt övergödd ut ;)

2009-02-08 - 14:13:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0