Well it's all so clear to me now.I see the deep in your desert eyes.

Nu har jag just duschat och tänkte uppdater lite om dagen.
Jag hade dans som första lektion och det var enormt
jobbigt men roligt. Sen flöt dagen på och till lunch gick
vi och hämtade mat på subland.(det var gröt,oacceptabelt.)
Jag tycker skolmaten har börjat gå utför riktigt ordentligt
och det är nästan ingen som äter den längre. Iallafall inte
på våran skola. Kvällen kommer bestå av nodo och
kanske domarcupen(fotboll) för dom som inte visste vad det
var.Efter skolan gick jag på min jobbintervju angående sommarjobb.
Och jag hoppas verkligen jag får det eftersom jag trivs så bra dära.



såhära såg jag ut idag. blek-chinos-tjej

sysselsättning under so lektionen.Jag och S satt och kluddade.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

såg nästan ut som du hade skrivit jennifer;)hihi

2009-02-06 - 19:19:31
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: ...

Alex P-E-T-T-Y-F-E-R. Inte Pattyfer. Bra fan som inte stavar namnet rätt.

2009-02-06 - 19:36:36
Skrivet av: Erika

var var du på jobbintervju? :)

2009-02-06 - 20:16:57
Blogg: http://erikavikstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

omg det är/var -20 idag. och du går i pumps.

2009-02-06 - 21:21:37
Skrivet av: Anonym

haha, vara du ens i matsalen idag? :p det var MYCKET folk, och maten var GOD. Dvs Många som åt! Dessutom massa tillbehör som annars inte brukar finnas.. Äpplen, polarbröd och prickigkorv bland annat :)

2009-02-06 - 21:23:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0