What a fail fellan......

Ja, update om gårdagen då. Jag hade riktigt roligt men dock
tog det mig 100 år innan jag tog mig ut typ. Snäll som jens var
skjutsade han mig till munksund där någon sofia hade fest.
Efter det tog vi taxi till bergsviken och det gick på 1000 kr
tur att vi hade en man som stod för kostnaderna,hehe.
Efter det skjutsade niklas mamma hem oss till stefan på
efterfest. Höll tydligen en predikan under bilfärden också,yes..
Inte det minsta olikt mig. Jag älskar föräldrar och vuxna människor.
Iallafall så var vi hos stefan och sjöng kareoke och sedan på
någon konstigt sätt så satt sedan jag och sara nere i källaren
med mackor och mjölk.Bra avslut på kvällen,definitivt. Kring
5 gick jag och stenman på statoil så han fick äta och efter
det sällskapades vi hem. Sjuttton, så kallt det var. Jag ville bara
dö på hemvägen och sedan när jag kom hem var jag tvungen att
bli en isolerad isbjörn typ. Jag hade tofflor och rubbet.


F&S

Någonting var sjukt roligt.

Jonatan och sara hos niklas.Precis innan vi skulle åka till steif.

Hos stefan och sjunger kareoke.Dock suddig bild.



Till tjejen igår på folkan i munksund=)

Karin,jag och Niklas =)


saras bild,haha

Hos niklas



Kissemisse



sötis.

Xoxo/F

Skrivet av: mathilda

hm, läser inte din pappa din blogg?

2009-02-02 - 14:46:17
Blogg: http://mhs.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0