But you can blame it on me and the person you thought i wanted you to be.But dont you blame it on love 'cause you will regret it then and from now on.

GODMORGON!
Just nu poppar jag "Release me - Agnes carlsson" sjukt bra "vakna" låt.
Dunkar alltid stenhögt då jag är hos pappa.Det gillar jag:)
Har just klätt mig och ska nu bege mig till skolan.
Fick bli en slapp outfit idag.




Xoxo/F

Skrivet av: anonym

Hej Felice,

jag vill vara anonym. Men jag vill ställa en fråga till dig som jag hemskt gärna vill att du svarar på. Hur skulle du göra om din kille du var tsm var otrogen? Du älskade honom mest men får veta ett tag senare att han varit otrogen mot dig, och det värsta, men en såkallad kompis till dig? Skulle du lämma honom hur ont det än gör eller skulle du förlåta honom? Han ringde och grät och bad om ursäkt. Jag har väl förlåtit honom. Men det gör så ont ändå, vet inte om du förstår vad jag menar. Men jag behöver hjälp i mina val. Han är ju mitt allt..

/kram

2009-01-27 - 17:42:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0