Do you feel like a man when you treat girls like toys?

Ännu en sjukdag men jag känner att det tar sig åt det goda hållet.
Jag har dessvärre sjukt ont i halsen och hostar hela tiden iprincip.
Morgondagen består nog av skola om jag mår bättre.Känner dock att
mina halsmandlar har svullit upp rejält och det gör det svårt att prata.
(fast det kanske är bra?hehe)Jag får iallafall se.Vaknade förvånansvärt
tidigt kan bero på att jag sovit värre än någon annan. Känner mig hungrig
och ska be någon fara förbi town och köpa något åt mig.




Xoxo/F



Skrivet av: angelica

hoppas du är frisk imorgon. puss

2009-01-22 - 15:30:01
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0