handlingar av problemen.

Har sjukt mycket ångest nu över leken vi lekte igår.
Den innebar att du väljer en partner och du får sedan
ta dens mobil och skicka sms till fyra olika kontakter.
Har förklarat mig idag turligt nog men jag känner ändå
sjukt mycket ångest angående det.Men egentligen,det är
ju bara en lek?Ska försöka se det som en rolig sak istället.
Är rädd att det uppstått missförstånd eller så.Men om du
fick ett sms från mitt nummer igår så var det inte jag som skrev.
Kunde tyvärr inte kolla skickade sms eftersom domflesta är borttagna.
Så har inte riktigt kunnat förklara mig.



Xoxo/F

Skrivet av: Jonathan Pettersson

[email protected] lägg till mig på msn du är fett snygg

2009-01-25 - 23:25:34
Skrivet av: Mike och acce..

DU är me på existenz jävla hora...

men du va jävligt snygg och ja undrar mest om du vill träffas och bli fistad ?

så du kan väl höra AV DIG ? 0708614525

2009-01-26 - 01:53:39
Skrivet av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-26 - 14:01:52
Skrivet av: Anonym

Jag gillar inte riktigt din blogg... jag tkr att du ska ha mindre ego bilder och mer mode... med riktige modeller... hoppas att du inte tar illa upp :)

2009-01-26 - 16:58:07
Skrivet av: lulebo

är ni helt borta, hennes blogg är ju fett tjill! fortsätt så bruden

2009-01-26 - 19:46:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0