I hate this part.

Oj, märkte att mitt blogginlägg från imorse kommit upp nu.
Blogg.se strulat olyckligtvis väldigt ofta.Men kanske är det bara
för mig? Iallafall så har vi varit på strömbackaskolan och fått
rundtur på två linjer vi känner oss intresserade av.
Jag valde mediaprogrammet och samhällsprogrammet.
Dock insåg jag att samhälls inte var någonting för mig utan
det lutar mera mot media. Så dom två linjer jag kommer söka
blir nu Media & mode och design i luleå.


I looked like this today. Svart kjol med ett sidenband knytet runt.Ett spetslinne.
Klackar och tritoniklocka.


Xoxo/F

Skrivet av: elaola

Rekommenderar ju inte media i Piteå, inte för att jag går den linjen, men den har dålig kvalitet. Dessutom är media all around sämsta gymnasievalet.

2009-01-13 - 18:35:22
Skrivet av: Anonym

Tro mig.. om du vill gå media ska du vara jävligt insatt och vara duktig/brinna för teknik, bild, ljud etc etc etc....fördel om du kan photoshop väldigt bra också

2009-01-13 - 19:00:33
Skrivet av: Anonym

Det är mer plugg än man kan tro på media också. Dessutom ska du kunna fota bra samt redigera bilderna i bland annat photoshop och kunna göra hemsidor. Allt detta ska ju utmärka sig också, inte bara bli något svammel.

2009-01-13 - 21:14:30
Skrivet av: Anonym

Jag går medieprogrammet, och som de säger.. redigering, fotografering, bra skrivkvalité, stort intresse är A och O. Sedan är det ett yrkesförberedande program och har inte så många kärnkurser utan de måste läsas till. men grymt kul linje annars.

2009-01-13 - 23:24:17
Skrivet av: Mia

Media innebär faktist inte bara photoshop för er som inte visste det. Media är väldigt brett, så jag tycker att det där med photoshop inte är så viktigt. Sendan om man är något sånär intresserad så kan ju faktiskt inresset öka då man går media, för man har tillgång till det mesta inom det ämnet. Man har ju 3 år på sig att bli duktig, so go for it!

2009-01-14 - 18:40:32
Skrivet av: Elin

Dålig kvalitet på mediaprogrammet? Är filmkameror för 150 000 kr dålig kvalitet? Sen är det ju inte bara fotograf man kan bli inom media. Man kan bli PR-konsult, informatör, grafisk formgivare, projektledare. Och man går ju inte heller ett program för att man ska vara duktig från början. Utan för att man ska lära sig det. Vill du gå Mediaprogrammet tycker jag att du sk köra på det. För det är bredare än vad man tror. Sen är det bra att kunna mycket om media i dagens samhälle med tanke på hur mycket det påverkar oss. Tänk också på att varje företag använder sig av media i marknadsföring, reklam och information inom företaget. Som Mia säger: Go for it. De som inte går media vet ingenting :)

2009-01-15 - 19:08:35
Blogg: http://snyggelin.blogspot.com/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0