If this is the game you want to play so bring it on.

Nu är jag hemma och kan knappt gå pågrund av min enorma träningsvärk.
Gårdagen blev rolig ganska nyktert på folkan men sen när vi begav oss in
till stan så spelade vi ölspelet och vart enormt fnittriga och busiga.
Jag vet inte om jag ska vara med angelica ikväll, måste fixa och höra mig
runt om lite saker först. Dock var jag sms-kungen igår.Jag tror alla på min
kontaktlista fick sig ett party-sms. Dessvärre var jag dum nog och gjorde en
onödig sak och sedan raderade en massa nummer? hehe, bad girl.





danciiiiing





s&f


hemma hos pekka.Vi kollade bloggar på storbilds tv,n. Bla, min.




Jag och söta anna.

Delicious.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0