impulsiv är mitt andranamn.

Impulsiv som jag är går jag nu in till stan med pixie
och köper mig hårfärg och chirre som min mage vill ha
so much. Slå mig en pling på pärlan om ni vill prata lite:)



ändrade planer,han var inte hemma.Så det blir imorgon trotsallt :(

Xoxo/F


Skrivet av: Hedda

Gud vad snygg kofta vart har du köpt den?:)

2009-01-27 - 10:47:21
Blogg: http://pinkliips.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

så jävla snygg kofta, vars har du köpt den?? =)

2009-01-27 - 21:57:51
Skrivet av: matilda

hej. himmla fin kofta? kan man få fråga vart du har inhandlat den?:)

2009-01-28 - 12:16:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0