Is she better for you? I guess so.Even if the girl dont get the guy in the end it's still a lovely story.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna frisk.
Filmen var superbra och jag är nog ett bigfan för
romantiska filmer.



Xoxo/F


Skrivet av: Anna

Du hade en jätte bra låt på din blogg igår.. men vars tog den vägen?:S

2009-01-23 - 14:54:29
Skrivet av: terese

Hejsan,mitt löshår har redan börjat lossna, det jag fick av dick var jag tvungen slita av på skolan.. Och mitt eget har lossnat smått på kanterna och välldigt mycket i mitten,hur ska jag göra för att det ska sitta lite bättre just ikväll? =)

2009-01-23 - 15:31:24
Blogg: http://tereselu.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0