It was you who started this.Never start a game with a girl who can play it better.

Var faktiskt riktigt pigg när jag vaknade klockan 10 i morse.
Skulle iväg i jobbet och leendet från gårdagen satt kvar.
Ikväll är det dax för Partyprincess and her gang att göra stan osäker.
Vi syns i dimman.Eller slå en signal på the black pearl.



Osminkad men happy.


Xoxo/F

Skrivet av: robin

Hej! =) såg din videoblogg på youtube.. haha tror jag blev kär eller något.. grymt söt!! adda min msn om du vill, kramis ,)

2009-01-25 - 07:22:14
Skrivet av: P R I M M S

hey girl, du ger mig inspiration!

2009-01-26 - 00:14:45
Blogg: http://primms.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0