"Jag kommer tillbaka innan du hinner sakna mig.Ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig."

Visst var min rubrik fin? det är ett citat som jag lånade från felle's blogg,hehe.
Nu hade jag tänkt väcka papi och sen ut på möjliga och sköna äventyr.





Xoxo/F


Skrivet av: elin

hejsan, nån har skrivit jätte elaka kommentarer på min blogg fast dom är anonyma.

du är ju som blogg expert och då undrade jag ifall du vet ifall man kan kolla upp vem det är?

tack på förhand :)

2009-01-18 - 17:08:00
Blogg: http://elineklund.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

himla fin text. inte undra på att jag kände igen den, den är från en av twilight böckerna!

2009-01-18 - 20:24:17
Skrivet av: Anonym

Min blogg? :) Eller menar du någon annans?:)

2009-01-19 - 19:12:07
Skrivet av: malin

måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg och din stil, as-snygg :]

2009-01-19 - 20:20:10
Blogg: http://mawhlz.blogspot.com

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0