Läsarfråga.

Fick mig just en läsarfråga som jag jättegärna svarar på.



Hej Felice,
jag vill vara anonym. Men jag vill ställa en fråga till dig som jag hemskt gärna vill att du svarar på. Hur skulle du göra om din kille du var tsm var otrogen? Du älskade honom mest men får veta ett tag senare att han varit otrogen mot dig, och det värsta, men en såkallad kompis till dig? Skulle du lämma honom hur ont det än gör eller skulle du förlåta honom? Han ringde och grät och bad om ursäkt. Jag har väl förlåtit honom. Men det gör så ont ändå, vet inte om du förstår vad jag menar. Men jag behöver hjälp i mina val. Han är ju mitt allt..
/kram

hejsan anonym!
Om någon som påstod att han älskade mig och sedan gjorde mig illa
medvetet hade jag dumpat honom utan tvekan.Vad jag menar med att
han "gör mig illa" är att han faktiskt är med någon annan än du medvetet.
Och i detta fall din vän med.Vad jag tycker du bör göra är att lämna dom båda.
Hon är ingen vän som är med din pojkvän.Och han är ingen bra pojkvän som
 gör dig så hemskt illa. Det kan nog verka så förstunden att man träffat
sin jämnlike,sin själsfrände och man är så kär.Jag trodde också det en gång
 men denna kille visade sig vara en idiot och  jag var dum nog att gå tillbaka
 till honom gång på gång. Nu idag har vi ingen kontakt och jag känner inte
det minsta känslor för honom.Tiden utan honom fick mig att förstå värdet
 av mitt eget liv och vad man ej bör tollerera.Just nu känns han säkert
 som ditt allt men det finns så många andra killar där ute,tro mig.
Jag trodde aldrig jag skulle bli kär igen.Att jag aldrig skulle komma
 över honom. Det tog tid,men jag gjorde det.Så allting är möjligt.Otrohet är
inte acceptabel och jag anser att om man älskar en människa så pass
mycket som man påstår så är man inte otrogen.
Det är hemskt men sanningen tyvärr.
Stå på dig och jag hoppas du gör ett bra val som bådar dig gott.

Kram

Skrivet av: Anonym

Tack för svaret!

2009-01-28 - 07:26:09

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0