Laugh out loud.

Haha, hittade just en till av dessa parodibloggar det har faktiskt
blivit riktigt roligt att se folk göra bort sig.
Puss på dig mattias nyström=)

http://mustisdelicious.blogg.se/


Xoxo/Icke must lover F.

Skrivet av: Anonym

men skärp dig för helvete, han hade ju inte skrivit nått nedlåtande om dig? alla har rätt till att heta vad dom vill på sin blogg och likadant om man uttrycker sig med ordet :delicious!... delicious är inget du kommit på,inget ord som just är tillgängnat till dig felice. det är ett allmänt ord som får använads av vem som hellst,allt handlar inte om dig,att man säger ordet "delicious" förknippar det med dig, att man heter något i den stilen julmust-is-delicious är inte så konstigt det heller. du har ingen ensamrätt på dom kombinationerna av ord. du lider av någon slags storhetsmani och tror att allt kretsar kring dig.

ja, du har en blogg som många läser. det är bra jobbat. men bara för att du har en blogg som det går bra för betyder inte det att allt som alla pratar om är dig. du är inte piteås mittpunkt.fast än att du i många lägen tror det.du måste inse och sluta bry dig om sådana små grejer. det blir bara patetiskt. det hade vart en annan sak om dom skrivit skit om dig. eller hånat dig på andra sätt.då hade tillochmed jag reagerat på samma sätt.men i detta fall var det bara ett namn. that's it.

2009-01-08 - 16:13:36
Skrivet av: ett fan av bondeisdelicious

http://bondeisdelicious.blogg.se

2009-01-08 - 19:11:30
Skrivet av: Felice - totally delicious

Jag hade aldrig yttrat mig om jag var inte säker på min sak.Din predikan är ju precis lika onödig som du påstod att mitt inlägg var.Jag har fått förklarat för mig av hans vänner att det var i syfte för att "härma" mig så det var utifrån det jag avgjorde.Egentligen är det ganska oviktigt vad dom gör men jag tycker dessa personer bör inse handlingen av sina elakheter och i detta tillf

lle en parodi blogg. Puss på dig anonym

2009-01-08 - 20:52:13
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

om du nu tror att han gör de för att härma lr va de nu är du säger så har han ju nått dit han ville visst? om de nu är så gör han de för uppmärksamhet, och han lyckades, du tar upp de på din blogg som om att de var världens sak att nån härmar med delicious? du har inte ensamrätt på de för att du heter felice

2009-01-09 - 17:02:31
Skrivet av: matte ;-D

Hahaha, min blogg skapar hat!

2009-01-09 - 19:06:59
Skrivet av: http://csisdelicious.blogg.se

http://csisdelicious.blogg.se

denna är grymt bra lite taskigt uppdaterad menmen!

2009-01-09 - 22:09:39
Skrivet av: Anonym

kan inte du som är anonym bara lämna hon ifred? nej,allt krestar inte kring felice,ofta hon har sagt dt heller? Nej,dt har hon ju inte,klart alla andra får heta vad dom vill på bloggen,men dom som gör bloggarna heter ju exakt samma sak fast dom bara bytt ut ett ord.Kan dom bara it komma på nå annat att heta ist,och om dom verkligen har brist på namn kan dom heta dt,men anonym,lämna hon bara ifred! P.S Felice,din blogg är jätte bra! / R :)

2009-01-13 - 17:38:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0