Mode is so delicious.

Varför har jag inte tänkt på det tidigare? självklart ska jag ju
söka mode och design.Men det tog ett tag att inse.
Just nu vill jag inte flytta,jag vill bara stanna hemma med alla
underbara människor jag känner.Gamla som nya, lika underbara.
Det var ett dåligt halvår men detta ska bli så mycket bättre.
Jag klev just ut från duschen och nu ska jag plugga.
Minst 3 h.. vi får hoppas på att det blir fler.Hade velat se lipstick
jungle men får se en repris istället.



Xoxo/F


Skrivet av: jjjoohaaaaannn

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej snälla flytta hehe

2009-01-12 - 19:06:13
Skrivet av: carro

vars finns den linjen? är det den som finns i skellefteå eller?

2009-01-12 - 20:09:25
Skrivet av: Maja

Gå den i luleå :) då kommer vi vara i samma byggnad sötis!

2009-01-12 - 22:48:05
Blogg: http://mmajanilsson.blogspot.com
Skrivet av: hanna

Grymt bra att du väljer att bli något sånt iställer för att bli nån himla jurist.. :) jag är glad för det ;)

2009-01-13 - 19:48:14
Blogg: http://hannaadolfssons.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ska du gå i piteå eller i skellefteå, eller i vilken stad?

2009-01-15 - 18:30:43

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0