NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Säg inte att jag håller på att bli sjuk igen.
Jag är alldeles öm i kroppen som jag brukar bli.
Jag har huvudvärk och fryser hela tiden.
This is not good.Ge mig lite kurer så att man kan bli frisk.
Fungerar pussar tror ni? :)



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Säkert, vi kan väll prova? ;) hehe

2009-01-13 - 17:24:35
Skrivet av: Anonym

Prova kläder :) motverkar kylan vettu

2009-01-13 - 18:25:09
Skrivet av: Anonym

Mmm, jag tror också att du ska försöka klä dig lite mer. Du vet linnen kan man ju ha på sommaren. Nu är det långärmat och tjocktröjor som gäller.

2009-01-13 - 20:07:54
Skrivet av: Felice - totally delicious

Jag använder ju bara linne inomhus.Sedan har jag ju koftor och tröjor över när jag är ute under jackan.

2009-01-13 - 20:17:40
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: ida forsberg♥

- drick mycket vatten

- ät c-vitaminder (apelsiner)

- alvedon

- sömn

- en bra film

+ massa gottgott till brevid :)

2009-01-13 - 20:24:46
Blogg: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0