nyårs bilderna!


Söta fredrika och isabelle

Fredrika och jag =)

Hemma hos peter

några som kramas (?) Joel och någon mer.


det andra rummet

Jag & snygga Sophie



Min snygging

ögonen............... hehe


Jag och karl

Fredika & Isabelle på dansgolvet(Y)

crazy girls.F&F

Jag & simmeboy

Hära började alla åka hem..

fullast av dom fullaste... sunkan!

Stekar chrille

Ja, vad ska man säga?...

Det var iallafall en super rolig kväll.Hoppas att det blir fler sånna=)

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

snygg du är ;)

2009-01-01 - 23:35:10
Skrivet av: ceperaliz

ISSA & GIKAN :D:D:D <3 mina darlings ;) fan va kul , nästan så man ville va hemma på nyår =p

2009-01-02 - 12:12:31
Blogg: http://celiaoh.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Fredrika ser ut som skådespelaren i notebook på bilderna!

2009-01-02 - 14:15:34
Skrivet av: sandrala

fredrica och issa, mina älsklingar :D

2009-01-02 - 21:00:03
Blogg: http://svampbobbis.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0