piteås SNYGGASTE tjejer.

Jag känner mig så jävla förbannad på dessa respektlösa och fritidslösa
människor. Är en fjortisvideo en bekräftan på att ni skulle framstå som någonting
bättre? Ni gör det bara mer som en bekräftelse för oss att vi är så sjukt snygga
att ni vill sänka vårat självförtroende och våran självkänsla genom att ens
lägga ner tid och energi på en sådan video.Jag hoppas att ni som är med absolut
inte tar åt er för att jag har fått växa upp med det hära och det har blivit som ett
sandkorn i öknen för mig,helt oviktigt alltså. Men jag tycker synd om er som blir
ledsen och en sak ska ni veta att det är inte er det är fel på.Det är dom som gör
sånt hära.

Det första jag ska göra imorgon är att polisanmäla videon. Och visst
ni kan tycka att jag går till överdrift men jag tänker inte bara sitta och titta på när
någon skadar och förnedrar ett flertal individers liv.Jag tänker göra någonting åt
det. Och är inte videon borta imorgon så går jag och gör det. Boken jag läste igår
fick mig att inse så himla mycket. Att för att en individ är annorlunda eller sticker
ut bör den inte sänkas för det är de unika med en människa som är underbart.

Tyvärr så är piteå en stad där alla måste följa mönstret och vara precis som
alla andra. Men jag tänker inte vara som alla andra för att någon annan vill,
jag tänker sticka ut och jag tänker vara den jag är.Punkt slut.Jag tar ingen SKIT.
Och det borde inte ni heller göra.Jag tror på er och jag hoppas på en förändring
av världsbilden och den enorma svartsjukan. Vi ska kunna leva fritt och vara
precis den vi vill vara utan konsekvenser.



Xoxo/F

Skrivet av: Elaola

Förstår inte vad som är så farligt egentligen, det är ju inte precis några "skämiga" bilder så att säga.



Var ju mest bara vanliga bilder, som dom personerna antagligen tagit själva och så. Sedan om ni nu blir kallade fjortisar, ärligt talat, vem bryr sig?

2009-01-15 - 19:54:48
Skrivet av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Det är saken att ens göra en sånhära video.Att man vill kränka och förnedra en annan människa medvetet gör mig så jävla förbannad.

2009-01-15 - 19:57:38
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/
Skrivet av: Isabelle

Men gud så fruktansvärt töntigt är det enda jag har att säga om sånna här filmer.

2009-01-15 - 20:19:01
Skrivet av: -

tycker självklart att du ska anmäla den! det är ju inte ens lagligt att ta bilder från någon och sen lägga ut som på internet, det kan man ju till&med på fängelse för!

2009-01-15 - 20:23:43
Skrivet av: julia

förstår varför du blir upprörd. och "Förstår inte vad som är så farligt egentligen,". kolla bara på videon. står "va ful" osv. kanske inte det allra roligaste att se. men man får komma ihåg att de som gör sånnadär videos är förmodligen bara avundsjuk, och måste inte ha mycket intressen eftersom de kan slösa tid till att göra en såndär onödig video. sen idag verkar man bli kallad fjortis bara man ser bra ut och klär sig snyggt.

2009-01-15 - 20:35:25
Blogg: http://juliaenylen.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hej!

Är inte så överförtjust i att man kan vara så fixerad vid hur man ser ut, du går i 9:an och jag tycker att det finns andra saker att bry sig om än att sminka sig och ha snyggaste kläderna... men är det vad du är intresserad av så självklart ska du få ha ditt liv. Filmen däremot är att ha gått för långt, det är inte okej på något sätt att göra en sån sak. Alla får ha sin åsikt om andra människor, men at göra en film och måla ut andra, inte ok!

Gör en anmälan!

2009-01-15 - 21:02:21
Skrivet av: Elaola

Mm, tycker inte någon ska ta åt sig åt det sådant tarvligt försök till kränkning, dom är bara löjliga som gör dessa videos : /

2009-01-15 - 21:03:57
Skrivet av: hannah

inget att bry sig om. bara avundsjuka människor som sagt. såna möter man ju nästan dagligen.

tycker du gör rätt i att anmäla den! så dom förstår att det inte är ok. dte är bara synd om dom att dom inte vågar va sig själva, skaffa sig en egen stil o sticka ut. krams

2009-01-15 - 21:06:50
Skrivet av: Linn

uuuurrrsssccchhhh! ;O hur kan man göra så !? också skrev dom ju neger!!! vilka jävla idioter!!!! ;O

2009-01-15 - 21:19:41
Blogg: http://linnfrom.devote.se
Skrivet av: carro

förstår att du blir upprörd såklart, men du ska inte bry dig så mycket, det är bara några människor som inte gillar sitt eget liv och därför ska kränka ner andra, och dom gör det ju såklart för att dom är avendsjuka för att ni är så jävla snygga och inte dom. så jag tycker personligen att du helt enkelt ska skita i dom , om de är så dom vill tillbringa sina dagar och sitt liv så får dom väll göra det, det är ju ändå dom som slösar tid på det.

hade bra.

2009-01-15 - 21:23:50
Skrivet av: tina

dra handen i ansiktet ORK IT

2009-01-15 - 21:26:52
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: magnus härenstam

Skulle uppskatta om du lär dig skriva med stycke indelning.

2009-01-15 - 21:27:21
Skrivet av: cajsa

hihiii dom har inget liv: ) it vet ja, he är it så många som är fjortisar som är med i den där videon tyck då jeg, nån enstaka kanske.. men måst då säga att hänn är då jävlat lastsummer man höll på med fjortisvideor, oj så lejda! haha,

2009-01-15 - 21:28:57
Blogg: http://cajsalindqvist.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

ork it.

jag hann inte ens se den men har hört vilka som vart med. Så jävla töntigt. det är allt jag kan säga.

2009-01-15 - 21:53:19
Skrivet av: johanna

vilka var med i filmen?

2009-01-15 - 22:20:12
Skrivet av: jojkiie ;D

jag håller helt och hållet med dig felice! anmäl den som gjort den :) (Y)

2009-01-15 - 23:09:56
Blogg: http://jennylofqvist.blogg.se/
Skrivet av: perre med den vassa

asså snyggjosse ska gift mig me hon.



förövrigt så är ju inte dessa fjortisvideoer unikt för just pite som du poängterar så fint.

2009-01-16 - 00:23:29
Skrivet av: Anonym

vilkA VAR med i den?

2009-01-16 - 11:11:31
Skrivet av: Joel

"Skulle uppskatta om du lär dig skriva med stycke indelning."



Skulle uppskatta om du lär dig skriva utan att särskriva.



http://www.skrivihop.nu/

2009-01-16 - 11:57:59
Skrivet av: Anonym

vet du vem som har lakt ut bilderna :O

2009-01-16 - 14:47:38
Skrivet av: Anonym

Om du ska protestera mot något kan du ju i varje fall använda ord som faktiskt existerar. "Det är dom som gör sånt hära"

2009-01-16 - 20:06:38
Skrivet av: sandra

jag var med i den ;o .. fast jag tar inte åt mig för dom som gör filmerna kan inte dömma en männsika att den är fjortis efter en bild.. Håller med alla andra, det är patetiskt!

2009-01-16 - 22:30:56
Skrivet av: anonym

du bekräftar ju gång på gång att dom lyckas sänka er med dina kilometer långa inlägg om hur dåligt det är och att dom vill kränka er, haha

2009-01-17 - 22:33:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0