sleeping to dream about you

Jag tänkte ge er lite mer läckra skor.
Jag har varit in på olika sidor och sparat dom
jag tycker bäst om,här är några.


Jag tycker dom var ascoola.Lite sport look med klack.



Xoxo/F

Skrivet av: Sara

svar: Ja, visst börjar man längta efter sommaren! :)

2009-01-07 - 00:56:20
Blogg: http://stilmedsara.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Du hittar så fruktasvärt fina kläder hela tiden! Kan du inte skriva ett inlägg om vars du hittar dom om du orkar men det känns som att jag behöver få några ideer, för mina kläder känns så gammla och tråkiga;)

2009-01-07 - 18:16:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0