somebody's me

Jag och pappa åt middag som var loooooovely.
Jag fick mina strille precis som jag vill ha dom.
Nu ska jag iväg på nodo med T och mel(?)
Senare får jag se vart det bär iväg. Tonight i'm
crazy and want to have some fun.





Bra stök i bakrunden.

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

Jo, jag tänkte..är inte ditt hår himla slitet efter all tupering? Det måste ju nöta något frukansvärt?

2009-01-16 - 23:35:45
Skrivet av: Anonym

du har aldeles för mycket volym till ditt ansikte.. inte snyggt!!

2009-01-17 - 14:13:24
Skrivet av: julia

men håll bara käft, hon har sjukt snyggt hår.

2009-01-17 - 20:37:28

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0