vagabond

Jag duschade för ett tag sedan och för att fördriva tiden
lite extra så har jag även hunnit använda min vågtång.
Ni kommer få se resultatet här under.


Mys i duschen

Nyduschad



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Hur långt är ditt Hår? :)

2009-01-08 - 08:48:17
Skrivet av: Matilda Nordvall

Hej. Såg dina bilder och läste om din vågtång. Jag har varit på jackt efter en sån HUR länge som helst. Vart har du köpt din och vilket märke är den? Jätte intresserad av svar! Kram!

2009-01-08 - 20:16:36
Skrivet av: Felice - totally delicious

Min vågtång är från babyliss och är köpt på elkedjan:)

2009-01-08 - 20:46:48
Blogg: http://modeisdelicious.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0