You, do you remember me? like i remember you? Do you spend your life, going back in your mind to that time - Somebody's me.

Duktig tjej var jag verkligen imorse.
Jag klev upp direkt klockan ringde och gick
och gjorde mig frukost.Sedan klädde jag på
mig och gick till skolan.Dagen har varit bra eller
som alla andra dagar kanske jag bör säga?
Ikväll är det råååååå plugg.Jag har prov i morgon och
måste få vg,hehe.Nu ska jag gå och göra lite middag.



cuties


Vi hade enormt tråkigt så vi hade en lite photosession och visade våra skills.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Tack så mycket, men du måste se bilderna på sara också, hon rockar ;) haha :D

2009-01-12 - 17:15:17
Skrivet av: angelica

Vi är bara för snygga alltså.. eller så inte! :) haha

2009-01-12 - 18:40:13
Blogg: http://angeliicalindstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vig eller vad?;o

2009-01-12 - 20:13:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0