You found me.

Nu är jag hemma.Direkt efter skolan gick jag ner på stan.
Gick dock bara en halvtimme men det var bara för att fördriva
tiden litegrann. Hittade en massa fint som jag ska köpa senare.
Längtar tills mina skor kommer så att man får traska uppe i skyarna.




Just nu arbetar vi med religion vilket är mycket jobbigt.

Ofixad i skolan är det bästa som finns.


Xoxo/F

Skrivet av: Emma

Desginen blev jätteläcker :) Känns lite mer "du" ^^,

2009-01-09 - 16:43:07
Blogg: http://www.lemmal.devote.se
Skrivet av: älskar din blogg !

helt enkel underbar blogg ! , om man ska söka på internet när du var med i pt , vad ska jag söka på då ? :)

2009-01-09 - 17:37:26
Skrivet av: hanna

Direkt på morgonon kom jag på att du skulle vara med i PT. Så jag läste den direkt :) Kulkul :)

2009-01-09 - 18:45:33
Blogg: http://hannaadolfssons.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0