You're the reason for my pain so i put the blame on you.

Tänkte uppdatera lite om dagen.Till lunch gick jag och mattias
och åt på max och det var verkligen supergott.Efter det gick vi till
nodo och köpte med oss en chai latté åt mig. Sedan hade
vi lektioner som vanligt.Dock en vikarie på no lektionen som var
riktigt bra.Hans undervisande vart roligt,kan ni förstå?No,roligt?
Mycket hänger nog på läraren trotsallt:)


Detta vart vi inte så glada över att se.Vi vill inte ha folk som
kommer vandalisera sönder våran skola.

mellis

gullevän


Min favorit.

Jag och M.

Xoxo/F

Skrivet av: hanna

vi hade också han, faktiskt gode bra =)

2009-01-27 - 19:46:43
Blogg: http://hannaadolfssons.blogg.se/
Skrivet av: Mattias

Nej men titta! Där är jag ;o)

2009-01-27 - 20:34:54
Blogg: http://mdanson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0